L/E-stevne Sandnes og Jæren Rideklubb 23-25.august 2019

Postet av Ålgård rideklubb den 26. Aug 2019

Mai Brit og DivaI helgen ble det arrangert lands- og elitestevne på Foss Eikeland på Sandnes og Jæren Rideklubb. Veldig kjekt med flere tilreisende fra både fjernt og nært i Norge som ville være med å konkurrere om store premier. Været ble også strålende utover helgen. Veldig kjekt å se så mange startende på plass fra ÅRK også. Mange strålende resultater ble det og også noen ikke fullt så kjekke runder. Men det går opp og ned også i denne sporten,.

Yvonne og Genova

De som stilte til start for ÅRK denne helgen var Ingelin Maria Eliassen med Karentino Gold's, Yvonne Sletthaug med Genova V, Live Tofte med Cilotta M, Linn-Beate Paulsen med Hidalgo Van't Dexterhof, Mai Brit Skjervik med La Dita Z og Anastasia Gjesdal med Hidalgo-Loma.

Live og Cilotta

Det ble 6 flotte plasseringer denne helgen, GRATULERER alle sammen!:

6.plass til Live og Cilotta i 1.00m lørdag.

8.plass til Linn-Beate og Hidalgo i 1.00m lørdag.

10.plass til Mai Brit Skjervik i 1.00m lørdag.

Sløyfe til Yvonne og Genova i 1.00m unghest lørdag.

6.plass til Live og Cilotta i 1.00m søndag.

Sløyfe til Yvonne og Genova i 1.00m unghest søndag.

Ingelin og Karentino

Klasse D-1: Hest LC 1.00m (bedøm. 279 avd.B unghest): Ingelin med Karentino ble her dessverre eliminert. Der var 4 startende i klassen.

Lørdag

Klasse D-6: Hest LC 1.00m (bedøm. 274.5.6): Live med Cilotta fikk 0 feil i begge faser og endte med det på 6.plass (plassering). Linn-Beate med Hidalgo fikk 0 feil i begge faser og endte med det på 8.plass (plassering). Mai Brit med Diva fikk også 0 feil i begge faser og endte med det på 10.plass (plassering). Anastasia med Hidalgo-Loma fikk 7 feil i 2.fase og endte med det på en 27.plass. Der var 47 startende i klassen.

Klasse D-6: Hest LC 1.00m (bedøm. 279 avd.B unghest): Yvonne med Genova fikk 0 feil og sløyfe. Ingelin og Karentino fikk 29 feil og endte med det på 7.plass. Der var 7 startende i klassen.

Klasse 8: Hest LB 1.10m (bedøm. 274.1.5.3): Mai Brit med Diva fikk 8 feil i 1.fase og endte med det på 42.plass. Live med Cilotta ble dessverre eliminert. Der var 54 startende i klassen.

Klasse 13: Hest LB 1.10m (bedøm. 274.1.5.3): Mai Brit med Diva og Linn-Beate med Hidalgo valgte å trekke seg fra klassen. Anastasia med Hidalgo-Loma og Live med Cilotta ble dessverre eliminert. Der var 44 startende i klassen.

Klasse D-19: Hest LC 1.00m (bedøm. 274.1.5.3): Live med Cilotta fikk 0 feil i begge faser og endte med det på 6.plass (plassering). Der var 25 startende i klassen.

Klasse D-19: Hest LC 1.00m (bedøm. 279 avd.B unghest): Yvonne med Genova fikk 0 feil og sløyfe. Ingelin og Karentino ble dessverre eliminert. Der var 3 startende i klassen.

Anastasia og Hidalgo-Loma

Link til stevne resultatene: