Stor aktivitet på sprangtrening

Postet av Ålgård rideklubb den 12. Apr 2017

Normalt er klubbens sprangtreninger satt opp på onsdagene. På grunn av påskeferie, påskestevne i Søgne, og at treneren til de mest erfarne rytterne våre har treneroppgaver i Belgia for tiden, ble denne ukas Yvonne trening (som vi pleier å kalle den) flyttet til tirsdagen. Som sagt så var våre mest erfarne ryttere med, de som trener fast for Yvonne, et par skolehester som trenger litt ekstra trening, i tillegg til et nytt fjes i denne sammenheng.

Så en stor gjeng ble det. Men Yvonne får det til å fungere likevel. Med vårt "flotte" vestlandsvær ble det en nødvendighet å ha treningen innendørs denne kvelden, selv om vi egentlig har begynt utendørssesongen.

Det ble en trening med fine prestasjoner og mange gode og konstruktive tilbakemeldinger fra Yvonne. Kjekt å ha sånn en flink trener. Også kjekt å se så mange flinke ryttere i aktivitet både for nå og for fremtiden.

Glimt fra treningen: