Klubbstevne 11.11.2017

Postet av Ålgård rideklubb den 11. Nov 2017

For en feiende flott og lang stevnedag det ble. Mange forventningsfulle jenter stilte lørdag klar for å være med på klubbstevne. Noen har gjort dette mange ganger før, mens for andre var dette første gang i ilden. Flere av jentene stilte tidlig opp i stallen for å gjøre klar hestene til en dag på stevne. Og flotte ble de, hestene. På banen var der mange fine prestasjoner og flott å se fremgangen hos jentene som har vært med før. Hestene/ponniene gjorde også jobben sin denne dagen og oppførte seg eksemplarisk. Håper de fikk seg en ekstra gulrot:-)

Det var også stor aktivitet på tribunen. Veldig kjekt å se så mange stille opp for å være med og støtte opp om de unge rytterne.

Dette er en grei anledning til å takke alle som stilte opp for å organisere stevnet. Gjelder alle fra kakebakere, instruktører, banemannskap, ...