Klubbmesterskap sprang og dressur 9-10.12.2017

Postet av Ålgård rideklubb den 11. Des 2017

Denne helgen var det klart for klubbmesterskap på ÅRK. Der var mange blide fjes å se og det ble to trivelige dager på senteret. Det idylliske været gjorde også sitt til at det ble litt ekstra kos, selv om dette også førte til litt ekstra utfordringer med tanke på parkering, oppvarming av hester, og bare det å komme seg fra stall til hall. Men det vil som regel gå godt.

Lørdagen var det dressurkonkurransene som stod for tur. Her var der mange flotte prestasjoner og det viste seg at alle hadde øvd godt på øvelsene sine. Det kan ses på deltakerlistene at på ÅRK er det sprang som er den største grenen og at dressur kommer i andre rekke.

Søndagen var det klart for sprang. Flere deltakere stilte til start og det ble spennende oppgjør både i skoleklasse og privatklasser. Alle ga alt. Kjempeflott underholdning for de som var til stede.