Påmelding kurs

Postet av Ålgård rideklubb den 16. Sep 2015

  • Påmelding skjer ved henvendelse til rideskoleansvarlig på mail eller telefon.
  • Når man møter til første ridetime skal foresatte fylle ut et påmeldingsskjema, skjemaet får man tildelt av instruktøren. Etter ridetimen leveres skjemaet tilbake til instruktøren.
  • Dersom det viser seg at den ridetimen eleven får tildelt plass på ikke er passende nivå, ta kontakt med instruktøren eller rideskoleansvarlig, vi vil da finne en ridetime som passer bedre.
  • Eleven har fast plass på ridekurset inntil plassen blir sagt opp.
    Blir plassen sagt opp er oppsigelsestiden 1 mnd.
    Eks: dersom en sier opp plassen 22 februar blir en fakturert ut mars måned.
Utstyr
  • Rideskolen har hjelmer, sikkerhetsvester og ridehansker i ulike størrelser til utlån. Dette er sikkerhetsutstyr som er gratis å låne på ridetimer.
  • Elevene må selv passe på at de har sko som er gode å ri med. Eleven er ikke nødt til å ha ridestøvler. Det viktigste er at skoen har hæl på, dette for å unngå at foten sklir inn på stigbøylen.




Kommentarer

0 Kommentar

Logg inn for å skrive en kommentar.

Levert av IdrettenOnline