D-stevne Haugesund Rideklubb 06-08.september 2019

Postet av Ålgård rideklubb den 9. Sep 2019

Linn-Beate og Hidalgo

I år var det Haugesund Rideklubb sin tur til å arrangere Rogalandsmesterskapet som gikk av stabelen denne helgen. Det ble som alltid i mesterskap noen spennende runder. 4 ekvipasjer stilte til start for ÅRK på mesterskapsdagen og hadde noen flotte omganger.

Live og Cilotta

De som tok turen til Haugesund fra ÅRK var Live Tofte med Cilotta M, Marita Norem med Isabeau Van'T Gavershof, Linn-Beate Paulsen med Hidalgo Van't Dexterhof og Mai Brit Skjervik med La Dita Z.

Juli og Diva

Klasse 19: Hest LC 1.00m (bedøm. 273.3.1) Rogalandsmesterskapet: Marita med Isabeau fikk 0 feil i begge grunnomganger og 4 feil i omhoppning og endte med det på en 5.plass. Live med Cilotta fikk 4 feil i begge grunnomganger, 8 feil tilsammen og endte med det på 9.plass. Der var 10 startende i klassen.

Klasse 20: Hest LB 1.10m (bedøm. 273.3.1) Rogalandsmesterskapet:  Mai Brit med Diva fikk 4 feil i første grunnomgang og 0 feil i andre, og endte med det på 6.plass. Linn-Beate med Hidalgo fikk 0 feil i første omgang og 4 feil i andre, og endte med det på en 8.plass. Der var 20 startende i klassen.

Mai Brit og Diva

Link til stevne resultatene: