E-stevne med Breeders Open og Norsk Breeders Trophy 18.-20. august 2017

Postet av Ålgård rideklubb den 20. Aug 2017

Elitestevne med Breeders Open og Norsk Breeders Trophy ble avholdt denne helgen ved Arendal og Grimstad Rideklubb. Dette er landsdekkende unghestserier som arrangeres av Norges Rytterforbund og Norsk Varmblod og er for unghester (også kalt unghest NM). ÅRK ble her representert av ekvipasjen Yvonne Sletthaug og Cover Girl W i 7-års klassen. Disse gjorde en helt formidabel jobb og viser at de er blandt de beste ekvipasjene i sin klasse i Norge.

Selv med noen "naturlige vanningspauser" i løpet av helgen, kom arrangøren i mål med alle klassene til slutt.

Det ble en fantastisk sammenlagt 4.plass på Yvonne og Cover Girl, GRATULERER!!!

Klasse 09: Unghest MB 1.30m (bedøm. 238.1.1) Breeders Open 7 års 1.avd.: Yvonne med CG fikk 4 feil og endte med det på 8.plass av 16 startende.

Klasse 15: Unghest MB+5 1.35m (bedøm. 238.1.1) Breeders Open 7 års 2.avd.: Yvonne med CG fikk 5 feil og endte med det på 7.plass av 16 startende.

Klasse 22: Unghest MB+5 1.35m (bedøm. 238.1.2) Breeders Open 7 års Finale: Yvonne med CG fikk 0 feil og dette gjorde at ekvipasjen sammenlagt over 3 dager endte på den flott 4.plass av 16 startende.