D-stevne Kristiansand og Søgne Rideklubb 09-11.august 2019

Postet av Ålgård rideklubb den 12. Aug 2019

Live og Cilotta

Denne helgen var det klart for det årlige Norway Summer Games i Søgne. Flott arrangement som alltid. Kunne håpet på flere deltakere, men det har vært mange stevner i sommer, og i tillegg gikk ponni lag NM og landsmesterskap i Drammen av stabelen samtidig denne helgen. Mye vær har det vært. Heldigvis har det for det meste vært fine forhold under avvikling av klassene.

Eneste ekvipasje fra ÅRK som i år tok turen til Søgne, var Live Tofte med Cilotta M som tok en dagstur på søndagen.

Turen ble belønnet med en plassering, GRATULERER!

3.plass i 0.90m.

Klasse 10: Hest LD+10 0.90m (bedøm. 274.1.5.3): Live med Cilotta fikk 0 feil i begge faser og endte med det på en flott 3.plass (plassering). Der var 18 startende i klassen.

Klasse 11: Hest LC+5 1.05m (bedøm. 274.1.5.3): Live med Cilotta ble dessverre eliminert. Der var 13 startende i klassen.